Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/http://kyivmanifest.org.ua/program/management/) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /home/virtwww/w_kyivmanifest_e5d69858/http/wp-content/themes/zero-master/_partials/share.php on line 12

_h_management

Управління розвитком міста

Регулювання у сфері містобудування
Роль місцевих громад у розвитку міста

Інтереси всіх соціальних груп міської громади мають бути враховані і узгоджені на принципах максимального консенсусу та взаємоповаги. Справедливий розподіл міських ресурсів, насамперед — міської території у всіх її розуміннях — має сприяти примноженню соціального капіталу громади міста, і, як наслідок, її успішності. Система міської влади має базуватись на принципах високого статусу місцевого самоврядування та представленні інтересів всіх соціальних груп у справі розвитку міста.

Регулювання у сфері містобудування

      1. В “Стратегії развитку Києва 2025” закладено багато корисних ініціатив, але є й певні недоліки. Необхідно відкоригувати її, але зберегти позитивні напрацювання. Перегляд або відхід від цієї стратегії може відбуватись лише при широкому залученні експертів та громадськості.
      2. Необхідно зробити ревізію існуючого проекту Генплану. Проект Генплану погано узгоджений зі “Стратегією розвитку Києва 2025” і вимагає доопрацювання з залученням представників громадськості та зовнішніх експертів.
      3. Спорудження нових будівель має здійснюватися виключно згідно генеральним планом міста та детальних планів територій. Також у цих документах має бути передбачено прив’язку до транспортної схеми генплану, щоб об’єкти транспортної інфраструктури вже були введені в експлуатацію на час здачі новобудови.
      4. Необхідно розробити та затвердити нові Правила забудови м. Києва, що будуть враховувати особливий статус м. Києва як столиці України, та забезпечити їх виконання.Зокрема мають бути розроблені принципи забудови у центральній частині міста за такими характеристиками як висотність, цільове призначення, а для охоронних зон – архітектурний вигляд відповідно до містобудівного ансамблю.
      5. Має бути проведено аналіз незабудованих ділянок, що перебувають у приватній власності та тривалий час є незабудованими та виключеними з міського життя.
      6. Необхідно сформулювати чіткий механізм контролю за дотриманням строків будівництва для уникнення перенасичення міста довгобудами. У разі призупинення будівництва на певний термін без чіткої перспективи продовження робіт об’єкт має бути проданий на аукціоні з компенсацією власнику.
      7. Відновлення процедури громадських обговорень щодо об`єктів будівництва та детальних
        планів територій, а не тільки містобудівної документації регіонального рівня. Наприклад, щодо об’єктів громадського призначення (ТРЦ, культурні центр тощо), висотних будівель та споруд в історичній частині міста. Резолюції таких обговорень мають обов’язково враховуватись.
      8. Надати повноваження міській владі в галузі формування, управління та контролю містобудівної ситуації в м. Києві, що були передані Державній архітектурно-будівельній інспекції.
      9. Зонінг території міста має чітко регламентувати функціональне призначення території, обмеження за висотою будівель, лініями забудови, інженерними мережам, шкідливим викидами тощо.
      10. Створення єдиного координаційного центру Києва та Київської області щодо взаємодії
        приміських територій у сферах стратегічного планування територій та розвитку транспортної інфраструктури, з можливістю подальшого формування єдиного адміністративного утворення на базі Києва, міст-супутників та навколишніх утворень.
      11. Smart City: необхідно впроваджувати автоматизований моніторинг міських процесів (руху транспорту, пішохідних потоків, використання інженерних мереж, вивезення сміття тощо). Ці статистичні дані мають використовуватись для планування й оптимізації містобудівної діяльності.

Роль місцевих громад у розвитку міста

Zero